Pages

Thursday, December 19, 2013

vánoce se blíží





Tak jak vidíte, vánoční atmosféra u nás doma by se už dala krájet. Dárky jsou všechny pod střechou, svíčky hoří, snažím se mít uklizeno, co nejvíc to jde (moc to nejde), cukroví jsem upekla celkem pozdě, takže jsme ho ani nestihli sníst před Štědrým dnem, stromeček čeká před domem... pohoda. Koupila jsem si obrovský kus krásné látky a ušila jsem z ní zatím jeden povlak na polštář a dál se uvidí.
Dneska taky Maruška slavila 5. narozeniny, ale protože byl nabitý den, jen jsme jí dali nějaké dárky a s dortem se čeká na zítra.
Fotky jsou hnusné z mobilu, poslední dobou pořád fotím něco na mobil a jsem líná štelovat foťák.

1 comment:

  1. A teď si vem, že někde se zakazuje cukroví vůbec jist do Štědrýho dne... :D btw nevěděla jsem, že má Maruška narozeniny tak brzo před Vánocema. Akorát na ty svíčky bych neměla nervy, i když je to pěkná fotka!

    ReplyDelete