Pages

Wednesday, January 15, 2014

sny a surrealismus




Tohle je úžasné: korejská umělkyně fotí ve svém ateliéru fotky inspirované svými sny nebo lidovými příběhy. Všechno bez použití digitálních technologií. No, i kdyby to bylo prohnané tím photoshopem, líbilo by se mi to asi stejně :). Krása. Vůbec nechápu, jak je to udělané. Každopádně je to hodně inspirující.

Já teď usilovně přemýšlím, jak ilustrovat...  Tak trochu jsem slíbila, že nakreslím obrázky k jedné knížce pro děti. Už dlouho jsem něco takového chtěla zkusit, ale teď z toho mám trochu (dost) paniku. Dokážu to udělat tak, aby to bylo hezký? Budu stíhat? Navíc jsem si přibrala ilustrace pro další časopis - to tak moc náročné není, jedna černobílá ilustrace za měsíc, ale i tak to není úplná brnkačka, protože se to musí vždycky celkem rychle vymyslet a nakreslit. Držte mi palce!

Došila jsem si ty růžové taftové šaty. I tylovou spodničku! Ale na ples jsem v nich nakonec nešla :). Takže možná spousta úsilí pro nic. Ale uvidíme, třeba se ještě budou někdy k něčemu hodit. Minimálně mám v plánu se s nima nějak vyfotit.


1 comment:

  1. To je úžasný! Ta musí mít teda představivost - umět to takhle všechno uspořádat v prostoru. A taky asi tým lidí, musí to dát hrozně práce...

    Říkala jsem si, že s těma šatama ses pak už nějak nepochlubila :-) tak třeba časem se tu objeví nějaké foto :-)

    ReplyDelete