Pages

Friday, February 21, 2014

nestíhám blog



Práce, práce, práce! Ach jo, vůbec sem nestíhám psát. Třeba už dávno mám hotové tyhle dva nové obrazy, a dávám je sem až teď. Mám pocit, že všechno kolem mě se točí jak blázen, čas běží jak splašený a já nestíhám.
Začala jsem dělat ilustrace ke knížce (pořád teda nevím, jak na tom jsem a jak to celé dopadne), a trochu se bojím, jestli jsem si neukousla moc velké sousto. Ale uvidíme. Zatím mám ale pocit, že mi to moc nejde. Koukám se na ilustrace od jiných, které se mi líbí, a vůbec nevím, jak jsou udělané, jen vím, že já to tak neumím :).
Pokouším se malovat, udělala jsem si malý koutek na malování v dětském pokojíčku, a zkouším tam trochu pracovat, když si děti hrajou. Nejde to úplně ideálně, první den si mě skoro nevšímaly, druhý den už mi lezly do barev a skoro na stůl, ale něco jsem přece jenom udělala a trochu to myslím pomohlo.
Do toho nemoci, strachy... Před sebou mám narozeniny, ale už se ani netěším, protože nejspíš nebude vůbec možnost nějakého slavení a radování.
Doufám, že vy ostatní jste zdraví a máte čas na svoje věci :).

3 comments:

  1. Ty obrazy jsou kouzelný jako vždycky :-)
    Zrovna dneska jsem narazila na jednu ilustrovanou knihu, tak posílám pro insipraci odkaz - dole na té stránce je několik ukázek z knihy.
    Tak ať ti to ilustrování a malování jde a ať jste všichni zas brzo zdraví a k narozeninám přeju všechno nejlepší! :-)

    ReplyDelete
  2. Lepší stíhat život než blog, jsi pěkně produktivní, dobře ty ;)

    ReplyDelete