Pages

Wednesday, April 16, 2014

výstava Hra o čas








Po delší době obrázky z výstavy Petra Nikla Hra o čas v městské knihovně, kterou jsem navštívila s Aničkou (a Reníkem). Nejvíc se mi líbila právě barevná plátna na druhé a poslední fotce. Jsou to dělohy? Klín? Cesta života... Hlavní téma výstavy je (podle mě) čas života, co do nás a nám předali naši předci, hlavně rodiče... význam dětství a vývoj člověka v životě. Téma je mi blízké, ale výstava mě malinko zklamala. Několik velkých obrazů bylo propojeno do několika větších cyklů, celků... bylo zachyceno, jak vzniká obraz, jeden motiv ukázaný v několika fázích. Dopad na pozorovatele to má sice velký; člověk si uvědomuje právě ten čas, plynutí. Zároveň si ale ty obrazy byly dost podobné, a mám pocit, že jsem toho vlastně viděla nějak málo. Jsem každopádně ráda, že jsem na výstavu šla, pro Petra Nikla mám slabost a nechtěla jsem si to nechat ujít.
Příště máme spadeno na výstavu Tima Burtona v Domě u Kamenného zvonu. Snad to klapne a už se moc těším. Pro něj mám totiž slabost taky :).

2 comments: